Onani måske opdaget
brevkassespørgsmål af
Magnus
14 år
Hej ... ville ønske jeg ikke var i den her situation men nu skriver jeg ? jeg havde den forfærdelige idé om at onanere i min stuen selv om min lillebror var hjemme ? min lillebror er 12. så jeg så noget og gjorde det der (Jeg havde kun bukserne og underbukserne nede) men pludselig ser jeg i mit en øje min fucking Lillebror stå der og kigger hvor jeg så river bukserne op og slukker for hvad jeg nu ser. Han gik lige efter.... (Kan dog ikke huske om jeg tog bukserne op lidt enden han kom ind i stuen) kort tid efter gik jeg ind til ham og spurgte om jeg måtte vise ham et træk hvor man skulle give en high five med bække hænder. Han virkede normal og gav dog en meget akavet high five. Han hørte heller ikke hånden af i noget ud fra hvad jeg ved. Gav ham også en kræmmer og det havde han entet i mod. Pluds satte mig i hans seng og galte lidt med ham. Så ved ikke om han så noget fordi han virkede så normal. Håber virkelig ikke han så noget ? tør ikke at spørge mere for hvis han så noget vil jeg havde det alhelveds til. Tror du/I at han så noget?
(Havde også nogle ting foran mig der dækkede lidt men ikke meget)

Svar:
Hej Magnus.
Mange tak for dit brev. Det lyder som om, at du havnede i en lidt akavet situation med din lillebror forleden dag, fordi at du er i tvivl omkring, om din lillebror opdagede at du sad og onanerede i stuen. Det lyder som en rigtig god ide, at du valgte at gå ind til din lillebror bagefter og lade som ingenting og vise ham et high-five trick, give ham et knus og snakke med ham om noget helt andet. Især når du håber, at din lillebror ikke så hvad du lavede inde i stuen og ikke har lyst til at spørge ham, om han egentlig så, hvad du lavede.
Hvis du ikke har lyst til, at spørge ind til om han så noget, synes jeg, at du skal prøve så vidt det er muligt, at lade situationen ligge der, hvor den landede. Du fortæller, at din lillebror virkede helt normal bagefter, og derfor er det ikke sikkert, at han rent faktisk nåede at se, at du sad inde i stuen og onanerede. Han så jo nok at du sad inde i stuen, men han har måske ikke set hvad du egentlig lavede. Måske tror han bare, at du sad og så tv eller lavede noget andet.
Det vil helt sikkert ske for mange, at de bliver "taget med bukserne nede" og bliver opdaget i at onanere eller have sex, så dette er helt normalt. Det er selvfølgelig rigtig pinligt nåt det sker, men husk på, at det sker for de fleste på et eller andet tidspunkt. Og så er det vigtigt at huske på, at det er der ikke noget skamfuldt i. Selvfølgelig vil man allerhelst holde det for sig selv, fordi det er en privat ting, men det er også en helt normal og mennekselig ting at gøre. Hvis du fremover ikke vil have at andre skal opdage at du onanerer, vil det være en god ide enten at sikre dig at du er alene og har stuen for dig selv, eller gøre det et andte sted, hvor der ikke lige er nogen der kan brase ind. Så kan du måske undgå at havne i sådan en situation igen fremover.
Men du kan være helt rolig, og du behøver ikke at gå og være nervøs for, om din lillebror så noget og hvis han gjorde, tænker han måske ikke mere over det.
Jeg håber, at du kunne bruge mit svar.
De bedste hilsner fra
Gro.