Onani
brevkassespørgsmål af
anonym
16 år
Hej jeg er en dreng på 16 der skriver fordi at det er blevet lidt kedeligt at onanere normalt og vil gerne vide om der er andre måde og om man kan købe sexlegetøj uden ens forældre kan se de

Svar:
Hey Anonym
Ja, nogle gange kan det være rart at prøve lidt nyt, og legetøj er en mulighed.
Jeg kan godt forstå, hvis du gerne vil holde legetøj privat, fra dine forældre. Ikke fordi der er noget forkert i at onanere, eller bruge legetøj, men bare fordi det er ret intimt og privat.
Hvis du bestiller noget online, vil det som regel være pakket diskret ind, så man ikke lige kan se hvad det er, når man henter, eller får det leveret. Men der er selvfølgelig ingen garanti. Køber du online skal du også betale med en eller anden form for digital betaling, og det vil man altid kunne finde frem til...hvis man vil. Hvis du selv har et betalingskort, og du er sikker på at dine forældre aldrig ser dine transaktioner, kunne det måske være en mulighed.
Det mest diskrete må være at gå ind i en fysisk butik, og købe noget. Betal kontant, hvis du ikke vil have at man skal kunne se hvilken butik du har været inde i, på din kontooversigt.
Lidt grænseoverskridende måske, at skulle gå ind i sådan en butik, men du er i hvert fald sikker på at der ikke er digitale spor efter dig.
Det er lovligt at sælge sexlegetøj til unge der er fyldt 16 år, men du kan godt risikere at en butik kun vil sælge til folk der er fyldt 18, så det kan være en god idé at ringe først.
En anden mulighed er at lave noget legetøj selv. Det er nemt, billigt og absolut uden spor, hvis man "skiller det ad" når man ikke bruger det. Du kan læse mere her: https://cyberhus.dk/blogs/sex-lyst-erotik-blogger/kunstig-fisse
Det var lidt muligheder. Hvis det nu skulle ske at dine forældre opdager noget, så husk at onani er helt naturligt og normalt. De fleste forældre ved godt at deres teenager onanerer. De fleste forældre onanerer selv, så i bund og grund er det måske egentlig lidt skørt at det er så pinligt at tale om.
Held og lykke med det - Lasse