hud forsvinder i min mund
brevkassespørgsmål af
bella
14 år
hej jeg er en pige på 14 og der sker noget unormalt i min mund. inden i min mund så forsvinder alt min hud lige pludslig.

Svar:
Kære Bella,
Tak fordi du skriver her til brevkassen. Det du oplever, lyder virkelig ubehageligt, og jeg kan godt forstå, at du har brug for at spørge nogen til råds om, hvad der sker inde i din mund. Desværre er jeg ikke læge, og har heller ikke hørt om det du oplever før. Jeg er lidt i tvivl om, om du mener, at det føles som din hud forsvinder, eller om den rent faktisk gør det. Uanset hvad så er du nødt til at kontakte din egen læge for at få nogle svar. Hvis du ikke selv har lyst til at ringe til lægen, så kan du prøve at spørge dine forældre om de vil hjælpe dig med at få en tid.
Beklager at jeg ikke kunne give et mere præcist svar, men det er helt sikkert din egen læge og/eller dine forældre, du skal tage en snak med, så du kan finde ud af, hvad der sker inde i din mund. Jeg ønsker dig alt det bedste herfra.
Kram fra
Ulrikke