Onani

brevkassespørgsmål

Onani

brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år
Oprettet 4 år 6 måneder siden

Hej mit pikhoved er hele tiden rødt og kan ikke få det væk der gør nogen gange ondt når jeg onanere på grund af det. og jeg fordtår ikke hvorfor min sæd ikke sprøjter

Svar:

Hej med dig!

Det lyder rigtig ubehageligt, og det er slet ikke rart at gå og have ondt. Jeg er ikke læge, og jeg kan ikke sige det med sikkerhed, men jeg tænker, at det godt kunne lidt som lidt betændelse/irritation på dit pikhoved. Derfor er mit bedste råd, at du kommer et smut forbi din læge, så du kan få kigget på det, før det bliver værre.

Nogen kan godt synes, at det her med at komme til læge, det er ret pinligt, men husk på at det er lægens arbejde, og du er hverken den første eller sidste, som din læge kommer til at møde, som har ondt et sted på kroppen, som de måske ikke ellers lige havde lyst til at vise, så lægen er helt vant til det!

Du spørger også ind til, hvorfor din sæd ikke sprøjter. Hvor meget sæd der kommer f.eks. når man onanerer, det er ret forskelligt. Hvis man f.eks. ofte onanerer og får sædafgang, så kommer der tit lidt mindre, fordi kroppen ikke når at producere nyt sæd. Det kan også være fordi, at du først lige er begyndt at udvikle sæd, og så skal systemet lige igang. Det er umiddelbart ikke noget, som lyder ualmindeligt eller farligt.

Jeg håber, at det var svar på dit spørgsmål, og at du har mod på at kigge forbi lægen, så du kan få det bedre!

Mange hilsner

Amanda

Amandas billede
Amanda fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål