Onani

brevkassespørgsmål

Onani

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Oprettet 6 år 3 måneder siden

Er en dreng på 14. Når jeg onanere bliver min overkrop rød, hvad kan det skylles?

Svar:

Kære dreng på 14 år.

Tak for dit spørgsmål, jeg kunne forestille mig at der sidder andre unge derude og måske har samme undren eller ligende spørgsmål.

Jeg vil starte med at sige at det er fuldstændig normalt og helt ufarligt det du oplever! Der er faktisk en meget simpel forklaring. Når du ornanerer så bliver du ophidset dette øger din puls og dit blodtryk som hvis du er ude og spille en fodboldkamp. Dermed pumpes der mere blod rundt i kroppen og man kan komme til at svede og huden bliver rødlig.

Så jeg tænker derfor at det er helt normalt også du ikke skal være urolig. Jeg håber det var et ok svar på dit spørgsmål! :)

Du er altid velkommen til at skrive ind igen hvis du har andre eller nye bekymringer :)

mvh læge Julie

JulieBs billede
Julie fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål