Onanere med massage pistol

brevkassespørgsmål

Onanere med massage pistol

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Oprettet 4 måneder 4 uger siden

Hej jeg er en pige på 14, udforsker mig selv lidt. Jeg er begyndt at onanere med min massage pistol, og det er virkeligt rart, men jeg kommer bare til at tænke på, om det måske er for voldsomt? Altså om det er for hårdt, den kører nemlig lidt hurtigt, men vil godt have en vibrator, men det er jo svært at skaffe som 14 årig

Svar:

Hej Anonym

Hvor er det godt at du er begyndt at udforske dig selv, og have oplevelser med onani. Det er helt naturligt, og en aldeles sund metode til at lære sin krop og sin seksualitet bedre at kende.

Du spørger om du kan bruge en massage pistol til onani. Som udgangspunkt vil jeg altid anbefale at man bruger legetøj, som er beregnet til onani. Både fordi man så er sikker på at der ikke gemmer sig skarpe kanter eller at selve materialet er lavet at noget der kan skabe udfordringer med den ret sarte hud, man har omkring og i vagina.

Samtidig ved jeg godt at man kan være nødt til at tænke kreativt, fordi man ikke har så nemt ved at købe sexlegetøj når man er under 16 år.

Jeg kan ikke vurdere om en massage pistol er bedre eller dårligere end så meget andet, men jeg vil komme med nogle generelle råd om brug af alternative ting til onani.

Nu ved jeg ikke hvordan du bruger massage pistolen, men jeg vil anbefale dig at sætte et kondom på. Både fordi den kan være lavet af noget materiale der slet ikke er beregnet til at komme i kontakt med området omkring vagina, og samtidig fordi det kan være svært at rengøre den lige så godt, som man vil kunne gøre med et redskab der er lavet til onani.

Ud over det tænker jeg godt en massage pistol kan være ret voldsom, men så længe du bruger den på en måde der føles rart, og som ikke giver dig smerter eller andre udfordringer, så tænker jeg ikke det behøver at være et problem.

Mange hilsner Pedro

Pedros billede
Pedro fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål