onanerer sammen med en fremmed dreng

brevkassespørgsmål

onanerer sammen med en fremmed dreng

brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år
Oprettet 4 måneder 4 uger siden

For to-tre måneder siden, begyndte jeg at chatte sammen med en dreng på 12 år. Da vi havde chattet i noget tid, foreslog han at videochatte. Så det gjorde vi, da kunne jeg se at det virkelig er en 12 årige dreng jeg har chattet sammen med. Efter nogle uger foreslog han a 7t vi kunne tage vores tøj af. Men jeg var lidt imod det, så han foreslog at hvis han tager sit tøj af først, ville jeg så følge efter. Det sagde jeg så ja til. Så han tog alt sit tøj af og stod der med en rigtig stor pik. Det er så den eneste stiv pik jeg har set, der ikke var i en pornofilm eller et blad. Så han spurgte om jeg har lyst til at tage mit tøj af. Jeg tænkte at når nu han er så modig og står der med stiv pik, så tør jeg også vise ham min nøgne krop. Så jeg tog så også alt mit tøj af. Sådan stod vi så et godt stykke tid og bare nød synet af hinanden. Så spurgte han mig om det er iorden at han onanererde til mig. Jeg nikkede, så begyndte han og sagde at jeg også måtte onanerer til ham. Da vi havde fået vores orgasmer satte vi os og snakkede om hvordan det havde været for hver af os. Så vi besluttede at hver gang vi chatter sammen, så har vi ikke noget tøj på. Næste gang vi havde aftalt at chatte havde jeg overholdt vores aftale, og var utroligt bekymret for om han ikke havde. Eller om han havde en med. Men han var alene, nøgen med stiv pik og stod og viste mig det hele. Vi snakkede lidt sammen før vi begyndte at lege med os selv igen. Sådan forsatte det i flere uger. I de uger sov jeg tit nøgen og onanererde og forestillede at jeg bollede med ham, inden jeg faldt i søvn. Jeg ved ikke om det er kærlighed eller bare kun seksuelle lyster. Men her for et par dage siden, hvor vi var igang med at onaner, blev hans dør pludselig åbnet og hans mor kom ind til ham. Jeg nåede lige at smide min top over kameraet så hun ikke kunne se mig. Men han vendte sig om mod hende, med ryggen til mig. Jeg troede at hun ville råbe eller i det mindste sige noget. Men hun stod bare der og kiggede på ham. Så begyndte hun at samle snavsetøj sammen. Da så jeg at han havde en dildo i røven. Så jeg forstod hvorfor han havde fronten imod sin mor. Da hun skulle til at tage tøjet som han lige havde smidt inden han chattede med mig, sagde hun. Det er en pæn stor stiv penis du har. Men hvorfor viser du den til mig. Han trak bare på skulderne. Så hun forsatte med at samle tøjet. Da hun var færdig, blev hun irriteret, og sagde. Hvis du tror at jeg har tænkt mig at tilfredsstille dig. Så tro om igen knægt. Så hun skyndte sig ud igen. Han vendte sig mod mig igen og begyndte at grine da jeg fjernede toppen så han igen kunne se mig. Jeg nævnte hvorfor han havde en dildo. Hvor han sagde at det er hans mors. Så hun ville nok ikke være særlig tilfreds med at han bruger den af og til. Så efter en go del tid hvor vi snakkede sammen, forsatte vi med at onaner. Men jeg er bekymret over at han syntes at det er sjovt at hans mor ser ham nøgen med en stiv pik. Og at han som 12 år bruger hans mors dildo. Jeg har ikke tænkt mig at holde op med at chatte og onaner sammen med ham, for jeg holder virkelig meget af ham. Jeg har bare brug for nogle råd angående ham og hans mor.

Svar:

Kære du.

Det lyder som en kompliceret situation med drengen, du godt kan lide og hans mor. Det lyder til, at du er rigtig glad for ham, og at I er trygge ved hinanden. Det er fuldstændig normalt at begynde at blive nysgerrig og interessere sig for det seksuelle, når man begynder at komme i puberteten, som jer. Men seksuelle aktiviteter, som fx at chatte nøgen og onanere foran en anden på kamera er noget, man virkelig skal overveje at gøre, når man er så ung som jer, selvom I har lysten til at gøre det. At være seksuel sammen på den måde I er - selvom I ikke er fysisk sammen - kan være rigtig spændende, men selvom man har lyst, så er det ikke sikkert, at ens krop og hjerne er med. Men dét mener jeg, at når man begynder at blive nysgerrig på det seksuelle, så kender man ikke sin krop på den måde endnu, sine grænser eller hvad man har lyst til eller ej, og inden man lærer det, kan man hurtig komme ud for grænseoverskridende oplevelser.  Gennemsnitsalderen for seksuel debut ligger på 16 år, og det hænger nok sammen med, at man så har  haft nogle år til at blive mere moden og til at udforske sig selv i forhåbentlig ens eget tempo. Jeg forstår, at du er glad for drengen, men det er vigtigt, at du virkelig mærker efter, og har både din krop og sind med.

En anden side af det er, at I faktisk slet ikke må chatte nøgen med hinanden endnu, når I er under 15 år. Det er først, når man bliver 15 år, at man kan give, det der hedder samtykke til at dele intimt indhold af sig selv med en kæreste, og kun en kæreste, og ellers er det 18 år. Det er en lov, der er lavet til at beskytte børn.  Jeg forstår, at I er trygge ved hinanden og det virker til, at I begge har gode oplevelser med det, I laver sammen, men det kan meget hurtigt gå galt, og når man ikke er ældre end I jer, kan det være svært at forudsige konsekvenserne. Jeg skriver dette for at beskytte jer begge, og for at du ved, at nogen har taget stilling til, om man må gøre det I gør eller ej, og der er der nogen, der har besluttet, at man skal være ældre. Derudover er det også svært at have kontrol med, hvad der sker med ens indhold online, og selvom I stoler på hinanden, så kan du ikke være sikker på, at han ikke tager screenshots eller optager jeres samtaler, ligesom han heller ikke kan vide sig sikker på, at du ikke gør det.

Ift. oplevelsen med hans mor lyder det som en meget spøjs situation og en mærkelig reaktion fra hendes side. Måske moren har været i chok over at se hendes dreng på den måde, men jeg forstår godt, at du er bekymret over den reaktion. Kan du mon snakke med drengen om din oplevelse af situationen, og fortælle at det er noget du har tænkt meget over siden det skete, og er lidt bekymret for det hun sagde til ham?

Hvis du mistænker, at der foregår noget, der ikke burde hjemme hos drengen, så vil det være rigtig godt, at du fortæller det til en voksen. Jeg forstår godt, at det kan være svært at gøre, men hvis drengen bliver udsat for noget seksuelt af hans mor eller at de har en upassende måde at være sammen på, så er det vigtigt, at nogle voksne får det at vide, så de kan hjælpe drengen og hans forældre. Man kan altid kontakte en kommune anonymt, dvs. der hvor han bor, og fortælle det, men du er også velkommen til at bruge vores egen sms rådgivning, eller kontakte Børnetelefonen, som har anonym telefonrådgivning, hvor du kan få mere hjælp.

Jeg håber, at du kan bruge mit svar ift. hvad du kan gøre ift. drengens mor, men også at genoverveje dine seksuelle aktiviteter med drengen, selvom jeg hører, at du gerne vil, men det er vigtigt, at du passer godt på dig selv - også online.

Mange hilsner
Pernille

PernilleBs billede
Pernille fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål