Onanere

brevkassespørgsmål

Onanere

brevkassespørgsmål af
Line
12 år
Oprettet 3 år 1 måned siden

Hej jeg er en pige på 12 når jeg Onanere syndes jeg ikke det er dejligt a gøre det i skeden men syndes det er dejligt på tror det hedder klitten men det er ikke dejligt a gøre det i sengen så jeg går I bad hver dag fordi den stråle der kommer når man skruger på brosern og den kraftige stråle kommer er det dejligt a strålen er der men ved ikke om jeg får ogasme eller hvad det er 🧐🤨

Svar:

Hej Line,

Onani kan føles rigtig dejligt, også selvom man ikke får orgasme. Hvorvidt det er en orgasme du mærker er svært for mig at svare på, men som udgangspunkt vil jeg nok sige, at hvis du er i tvivl, så er det nok ikke det.

Orgasmen er en sammentrækning af musklerne i underlivet og bækkenbunden og vil føles enormt dejligt - som et jag eller en rystelse i kroppen, der giver en opstemt følelse. For de fleste tager det lang tid at lære, hvordan de får orgasme. Og mange oplever først deres første orgasme, når de er sammen med en partner de er trygge ved.

Du kan dog sagtens lære at give dig selv en orgasme ved at øve dig, og ved at gøre det, der føles rart, når du onanerer. Det tager tid og tålmodighed, men onani er en rigtig god måde at lære sig selv og sin krop at kende på. Langt de fleste har mest glæde af at onanere ved at stimulere klitoris, som også er det du har fundet ud af giver dig størst nydelse.

Så bliv endelig ved med det du gør nu, og bliv ved med at udforske dig selv. Det bliver kun sjovere her fra :)

Mange hilsner,

Siv

Sivs billede
Siv fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål