Nysgerrig

brevkassespørgsmål

Nysgerrig

brevkassespørgsmål af
Laura
14 år
Oprettet 1 år 3 måneder siden

Hvordan ved man er færdig med sex eller et handjob?

Svar:

Hej du

Fedt spørgsmål du stiller. Så tak for det!

Hvordan ved man at man er færdig med sex eller handjob? Ja ... det er jo et virkelig godt spørgsmål.

Begge dele plejer gerne at slutte med, hvis det er en dreng og pige, at drengen har sædafgang, og på den måde er det lidt slut der, da det tager noget tid, før fyren kan få pikken stiv igen, nogle kan ikke før der er gået flere timer. Det samme ved handjob.

For piger kan det sagtens være anderledes. Piger har bedre mulighed for at få flere orgasmer end bare en. Det gør at selvom drengen har haft sædafgang, kan pigen stadig godt få orgasmer og på den måde nyde mere efterfølgende, men hvor det så primært er med legetøj eller berøringer.

Dertil vil jeg lige fortælle, i forhold til drenge, at det ikke er alle drenge der kan få reel sædafgang før omkring 13-15 års alderen. Så indtil da er det ikke sikkert der kommer en klat sæd, men alligevel kan han godt mærke, hvornår det er slut og han er kommet. Generelt når man når klimaks, slipper man på et tidspunkt alle musklerne og kan slappe helt af i kroppen igen. Det giver oftest en rar følelse i hele kroppen.

Jeg håber det gav dig lidt svar med på vejen. Skriv endelig igen hvis du har flere spørgsmål.

Nannas billede
Rose fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål