Ny famili

brevkassespørgsmål

Ny famili

brevkassespørgsmål af
Benjamin
9 år
Oprettet 6 år 4 måneder siden

Jeg kom i plej de hente mig i SFO i går og sad ved en voksen var bliv syg har besøgt dem men skul bo ved dem i går min sagsbehandler var med og sagde jeg skulle hjem i seng tog flyverdragt og støvle på og taske på ryggen og de holde mig i hånden plej mor og plej far og de sag om vi skulle hjem og ligge på sofa og vi kom hjem var sagsbehandle der og de lav seng til mig på sofa og sat film på og de snakke med min sagsbehandle og da hun gik kom de over til mig og sat i sofa jeg bliv så glad For dem og gav dem et knus og de gav mig et stort knus og glem hel jeg var lidt ked af det tror du de syns jeg tosse ??

Svar:

Kære du

Det er da dejligt at høre, at du glemte, at du var ked af det. Med tiden vil der sandsynligvis komme flere tidspunkter, hvor du er glad, og ikke ked af det.

Jeg tror, at dine forældre tænker, at du har været igennem en masse, og at du nu har brug for støtte og hjælp. De vil gerne give dig den støtte og hjælp, så du kan blive glad. Derfor tror jeg ikke, at dine plejeforældre tror, at du er tosset, men at de bare blev glade for, at du var glad.

Venligst

Luna

Lunas billede
Luna fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål