Noget jeg har tænkt på siden teenage årene
brevkassespørgsmål af
Anonym
25 år
Har altid tænkt over det med “komme i bukserne” er det noget andre kan lugte? Hvis du fx står og snakker med en person og det sker ud af det blå, kan personen overfor dig så lugte det? Og kan man se det? ligesom i Klovn serien hvor damen kan se Frank komme i bukserne? Det noget der har hjernekneppet mig i mange år 🤔

Svar:
Hej Anonym
Et super interessant spørgsmål, du har gået og funderet over.
Jeg er ikke sikker på at der findes et helt entydigt svar. I nogle tilfælde vil jeg godt mene at man kan se det. Det afhænger selvfølgelig både af, hvor meget sædvæske der kommer ved den her udløsning, hvilke bukser man har på, og nok også hvordan man lige står. Meget tynde lyse, og stramme bukser, afslører måske nemmere en våd plet, end løse sorte?
Jeg tænker ikke det vil kunne lugtes, i de fleste tilfælde. Men igen tror jeg ikke man kan afvise situationer hvor det kan lade sig gøre.
Jeg ved godt det var et lidt blandet svar, og jeg indrømmer at det på ingen måder er fyldt med fakta, men blot mine tanker på, hvad jeg tænker der er sandsynligt.
Håber det kunne bruges.
Bedste hilsner Pedro