Nettet

brevkassespørgsmål

Nettet

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Oprettet 4 år 1 måned siden

Hej Kan end forældre se ens historik, af hvad man søger på?

Svar:

Hej med dig.

Tusind tak for dit spørgsmål.

Du skriver ikke, om du har din egen computer, men hvis du har, så kan dine forældre ikke se din internethistorik medmindre, du giver dem lov til det. På alle internet-udbydere (Chrome, Safari, Firefox, Explore osv.) er det muligt, at man på sin computer kan slette sin internethistorik - både for at rydde op på sin computer, men også hvis man måske har søgt på nogle ting, som man ikke vil have, at andre ser. Hvis du bruger Safari på Mac-computer, er der på den øverste bjælke noget, der hedder "Historik." Derunder er det muligt at rydde op i sin historik. Hvis du bruger Chrome, skal du klikke på de tre prikker i højre hjørne af siden, hvorefter menuen ruller sig ud. Under menuen er der en historik-funktion. Du kan også overveje at åbne et privatvindue eller inkognito fane.

Jeg håber, at mit svar kan hjælpe dig på den ene eller anden måde.

Med Venlig hilsen
Malou

Batesis billede
Malou fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål