Mærkelig bule på penisen

brevkassespørgsmål

Mærkelig bule på penisen

brevkassespørgsmål af
Kasper
15 år
Oprettet 1 år 7 måneder siden

Hej brekasse, Jeg er en dreng på 15, og har opdaget en lille bule et stykke under mit penis hoved. Jeg er super bange for det er kræft. Jeg vil helst undgå at gå til en læge, men bliver nød til at hvide om der er risiko for om det er kræft. Den er ikke hård knuden nu mindre hvis man trykker ind på den, og den gør ikke ondt. Mvh Kasper

Svar:

Hej Kasper, og tak for dit gode spørgsmål :-)

Som udgangspunkt lyder det ikke som kræft, men mere som en "knop" på penis. Det kan der være mange forskellige årsager/grunde til. Fx svamp, eksem osv.
Jeg synes på ingen måde du skal være bange for kræft eller bekymret af den årsag. Såfremt bulen ikke forsvinder indenfor nogle dage, så synes jeg du bør gå til lægen, da det kan kræve behandling i form af creme.
Intet at være bekymret for :-)

Mvh

Khaled, Læge

Khaleds billede
Khaled fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål