Må man
brevkassespørgsmål af
Sune
16 år
Hej BK Jeg var på tur med nogle venner i telt, jeg sov sammen med min bedste ven vi begge drenge og jeg er biseksuel det han ikke men altså sidste nat og vi var lidt måske meget fulde. Vi gik i seng og han faldt i søvn da han så sov tænkte jeg at jeg ville røre ved han pik fordi jeg altid har haft lyst så det gjorde jeg uden på hans dyne og jeg onanere ham til den blev stiv i det han begyndte at bevæge på sig stoppede jeg. Men til min store overraskelse lagde han sig (uden at vågne) helt tæt på mig så vi lå helt op af hinanden så jeg holdet om ham og tog på hans røv. Et stykke tid efter rykkede han sig igen denne gang så dynen røg af men han lå stædig helt oppe af mig, så tænkte jeg at jeg ville røre ved hans pik igen så det gjorde jeg uden på underbukserne så tog han uden at vågne min hånd væk LG jeg tænkte at jeg hellere måtte stoppe. Resten af natten lå vi helt oppe af hinanden nærmest kyssede så tæt lå vi når vi ikke lå i ske. Han kan så ikke huske noget fra den nat Mit spørgsmål er så om det er okay når han ligger sig helt hen til en eller om det helt forkert det jeg har gjordt? Og om jeg burde sige det til ham? (Tror det ville ødelægge vores venskab)

Svar:
Hej med dig.
Jeg vil forsøge at svare på dit spørgsmål så godt, jeg kan.
I forhold til om det er i orden at tage på din ven, der ligger og sover, så har jeg ud fra din måde at skrive på en fornemmelse af, at du allerede selv ved, at det ikke er helt i orden over for din ven. Du skriver, at han ikke er biseksuel, så måske har han slet ikke haft lyst til, at du skulle røre ved ham. Måske har han ligget i en drøm og tænkt på en pige. Så er det selvfølgelig rart at ligge i ske, men det er noget, han kan blive flov over, når han hører, hvad der i virkeligheden er sket. Det er ikke til at sige, hvad der er sket i hans tanker, netop fordi han ikke har været vågen og ikke kan huske noget af det. Hvis du oplever, at det på et senere tidspunkt virker som om, at han er interesseret i dig, så er det selvfølgelig helt i orden at lægge an på ham. Det er dog ikke helt i orden, når han ikke er vågen og ikke på samme måde har mulighed for at sige nej. Du skriver også, at han i sin søvn tog din hånd væk og her er det helt rigtigt af dig at stoppe. Selvom det heller ikke ville være i orden at fortsætte, hvis han ikke gjorde noget. Det er selvfølgelig ikke til at sige, om han har registreret noget af det, der er sket og måske har haft lidt lyst til noget af det, siden han har lagt sig op af dig. Men hvis han ikke giver udtryk for at kunne huske noget, så har han nok ikke opdaget, at der er sket noget.
I forhold til om du skal fortælle det til ham, så synes jeg, at det er helt op til dig. Du kan også huske på, at han måske vil blive flov, hvis han hører om det og så kan det være i orden ikke at fortælle det for at skåne ham. Hvis du alligevel vælger at fortælle ham det, kan du vælge at udelukke nogle af detaljerne om, at du synes, at det virkede som om han godt kunne lide det. Du kan fortælle ham, at du er ked af det, men husk at gøre det på en måde, så han ikke bliver for flov over situationen.
Jeg synes, at det er rigtig fint, at du viser, at du godt ved, at det ikke har været helt i orden at tage på en, der sover. Derfor synes jeg ikke, at du skal have dårlig samvittighed. Du skal nok komme til at opleve, når der er interesse for at være sammen og her vil der ikke være tvivl om, om den anden er interesseret eller ikke. Jeg håber, at du kunne bruge mit svar.
Med venlig hilsen Signe M.