Mit pikhovet er lilla

brevkassespørgsmål

Mit pikhovet er lilla

brevkassespørgsmål af
Andreas
14 år
Oprettet 11 måneder 2 uger siden

Hej brevkasse. Er det almindeligt at mit pikhovet er lilla når den er slap. Jeg har ikke kunnet trække min forhud tilbage næsten hele mit live men kan godt nu. Tak på forhånd.

Svar:

Hej Andreas!

Pikhovedet kan godt have en lidt mere rødlig/lilla farve sammenlignet med resten.

Det er godt, at forhuden ikke er stram længere. Hvis du ikke har ondt i pikken og der ikke er noget der strammer om den, så tænker jeg at det er ok.

Jeg vil dog anbefale dig, at du lige får din egen læge til at se på det. Det tager 2 sekunder og vi læger er vant til at kigge på den slags.

Det er jo vores job og det tænker vi ikke nærmere over! Du kan måske få dine forældre til at hjælpe med at bestille en tid.

Hvis du ikke kan lide at sige, hvad det handler om, kan du bare sige at det er noget privat. Håber det var en svar der kunne hjælpe lidt!

Mange hilsner fra Gerda

Gerdas billede
Gerda fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål