Min tissemand
brevkassespørgsmål af
Hej
12 år
Jeg er 12 år og onanere 1-2 gange om ugen er det normalt at man ikke får så meget ud af trisserne og når man bliver ældre sprøter det så ud over det hele eller hvad???

Svar:
Hej med dig
Bare rolig. Det er helt normalt at der ikke kommer så meget ud, når man onanerer, når man stadig er tidligt i puberteten. Og det er også meget forskelligt fra person til person hvor hurtigt ens pubertet skrider frem, og hvordan man ender med at se ud i sidste ende. Men ja, på et tidspunkt når man bliver ældre vil der typisk komme mere ud. Det behøver dog ikke sprøjte ud over det hele, selvom der kommer mere. Og det kan være lidt forskelligt hvor meget og hvor kraftigt, det kommer ud, fra gang til gang.
Så ja, det er helt normalt at der ikke kommer meget ud nu. Og selvom der kommer mere en dag, behøver det ikke være sådan at det sprøjter ud over det hele.
Med venlig hilsen
Agnete