Min tiktok profil er blevet bannet hvordan får jeg min profil tilbage?
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Hej
hvad skal jeg gøre for at prøve at få min bannet profil tilbage på tiktok.
jeg har ikke gjort noget ulovligt eller noget har kun postet normalt indhold?

Svar:
Kære tiktok'er
Tak for dit spørgsmål
TikTok skriver beskriver, hvad man kan gøre, hvis kontoen er blevet bannet ved en fejltagelse på deres support-side her:
https://support.tiktok.com/en/safety-hc/account-and-user-safety/account-...
Oversat til dansk:
Min konto blev bannet ved en fejltagelse
Konti, der konsekvent overtræder retningslinjerne for fællesskabet, vil blive bannet fra TikTok.
Hvis din konto er blevet bannet, modtager du en bannermeddelelse, når du næste gang åbner appen og informerer dig om denne kontoændring.
Hvis du mener, at din konto er blevet bannet ved en fejltagelse, så fortæl os det ved at indsende en appel.
Sådan indsendes en appel:
1. Åbn meddelelsen.
2. Tryk på Appeal.
3. Følg instruktionerne.
Jeg håber det hjælper.
Vh Jonas