Min pik

brevkassespørgsmål

Min pik

brevkassespørgsmål af
Anonym
18 år
Oprettet 6 måneder 1 dag siden

Hej Min pik er 13 cm stiv og jeg bliver snart 18 år er det normalt?

Svar:

Kære snart 18 årige fyr

Mange tak for dit spørgsmål.

Du spørger om din pik er normal. Det korte svar er ja!

Det er megt forskelligt for den enkelte fyr, hvor stor pikken bliver. Gennemsnittet ligger på ca 13-17 cm i stiv tilstand. Omkredsen varierer ligeledes. Der er lidt forskellige svar på gennemsnittet, men det ligger gerne i det område. Nogle vil opleve at den er mindre, og nogle vil opleve at den er større. Så selv hvis din pik havde været 10 cm eller 20 cm, så havde intet af det været unormalt. Det er bare virkelig forskelligt for den enkelte.

Derfor ligger du lige præcis på gennemsnittet, i forhold til pikstørrelse.
Du har stadig en alder, hvor du kan opleve at den kan vokse mere, men det kan også være du er nået dertil, hvor pikken er vokset færdig. Det sker oftest mellem 18-21 års alderen, at pikken når sin endelige størrelse.

Jeg håber det hjalp dig lidt på vej

Nannas billede
Rose fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål