mine sidste ord

brevkassespørgsmål

mine sidste ord

brevkassespørgsmål af
...
18 år
Oprettet 4 år 2 uger siden

kommer ikke til at savne det her i den her verden

Svar:

Kære ...

Nogle gange kan verden virke uoverskuelig og så kan det være svært at få øje på noget der er værd at savne. Jeg tror alligevel godt der kan gemme sig noget.

Jeg tror også at nogen i verden vil savne dig. Du er noget for nogen. Du vil mangle.

Du skriver ikke noget om hvad det hele handler om, men du skriver. Du rækker ud. Det synes jeg er rigtig godt, for jeg ved at det nytter. Jeg ved at selv den mest uoverskuelige situation kan ændre sig til det bedre. Og selv det mest smertefulde liv, kan ændres til et bedre liv. Et godt liv.

Lige nu sidder frivillige klar på Livslinien. Jeg håber du vil ringe og tage en snak med dem. De kender til livet når det gør aller mest ondt, de er gode til at lytte og du kan snakke med dem om hvad som helst.

Jeg håber du vil give dig selv en chance. Ring på 70 201 201.

Gode tanker - Tanja

Tanjas billede
Tanja fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål