Min penis er langs mave når den er stiv

brevkassespørgsmål

Min penis er langs mave når den er stiv

brevkassespørgsmål af
Dreng på 15
15 år
Oprettet 2 år 7 måneder siden

Hej brevkassen Jeg ville bare lige høre om at det er normalt og have en penis der er langs maven når den er stiv og nå jeg ligger på ryggen så er den vandret men når jeg står op så er den lodret alså stadig langs min mave skal jeg være bange ? Eller er der helt normalt når man er 15 og har en penis på ca de 15 cm

Svar:

Hej med dig

Der er intet unormalt i det, du oplever. Det er forskelligt fra fyr til fyr, hvordan det ser ud, når penis er stiv. For nogle står den lodret op langs maven ligesom du beskriver, og for andre lidt mere lige ud i luften, mens den for nogle andre f.eks. krummer lidt til højre eller venstre. Der er intet af det, som er unormalt eller farligt, og det har ingen indvirkning på sex eller lignende, hvad vej penis peger, når den er stiv.

Jeg håber, at det var svar på dit spørgsmål!

Med venlig hilsen

Dagmar

Dagmars billede
Dagmar fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål