Lille penis
brevkassespørgsmål af
Lucas
16 år
Hej, jeg er 16 år og føler ikke min penis vokser. Den er ca 11 cm i stiv, og det går mig ret meget på. Vil bare gerne have den til at vokse 3-5 cm mere. Selvom jeg føler mig klar til at miste min mødom, har jeg ikke endnu. Jeg er bange for at den ikke vil tilfredsstille pigen, og vil blive drillet med det.

Svar:
Hey Lucas
Du har det med din penis, som rigtig mange drenge på din alder. Usikkerheden om at kunne tilfredsstille en pige fylde rigtig meget hos mange drenge. Ja, nok egentlig hos de fleste drenge.
Svaret er heldigvis ret enkelt. Ja, du kan sagtens tilfredsstille en pige med din penis. Størrelsen er ikke vigtig. Det handler om det man skaber sammen, når man har sex. Størrelsen på penis har ingen betydning, og en pige vil ikke kunne mærke forskel på om din penis er 11 cm, eller lidt længere.
Jeg ved godt det måske ikke lyde logisk, men sex foregår i hele kroppen, og ikke kun i kønsdelene. En pige bliver tilfredsstillet af alt det der sker. Berøring på HELE kroppen, så du kan tage det helt roligt.
Det her er ikke noget du kan ændre på. Din penis er som den er. Måske vokser den lidt mere, da du først er udvokset i starten af 20erne. Hvis den ikke gør, så er den perfekt som den er.
En pige vil have sex med hele dig, og ikke kun din penis, så prøv at arbejde på at acceptere den som den er. Det er din penis, og den skal følge dig hele livet. Og det bliver altså bare sjovere, hvis du bliver gode venner med den.
Mange hilsner Tanja