Mave
brevkassespørgsmål af
Nanna
11 år
Hej
jeg har ondt i maven ikke sådan syg ondt i maven det gør ikke ondt hvis jeg går løber o.s.v jeg har også en streg på Maven
lige der hvor det gør ondt.
jeg laver tit gymastik er faktisk gymnast og kan ikke springe med dette mavestreg eller hvad det er.... håber i kan hjælpe

Svar:
Hej Nanna,
Det lyder ikke rart, at du har så ondt i maven, at du ikke kan lave gymnastik. Jeg kan desværre ikke fortælle dig, hvad du fejler, fordi jeg ikke er læge. Måske det kan være, at du har forstrukket en muskel i maven eller måske du har lidt mavekramper? Det er som sagt svært for mig at sige, og hvis det bliver ved, så tror jeg, at det vil være en god idé at  tage til lægen og blive undersøgt, så du kan finde ud af, hvorfor du har ondt i maven.
Jeg håber, du får det bedre!
Med venlig hilsen
Karoline