Mange knopper på penis

brevkassespørgsmål

Mange knopper på penis

brevkassespørgsmål af
Karl
14 år
Oprettet 4 måneder 1 uge siden

Hej. Jeg har haft mange knopper på mine kugler og pik i 1-2 år nu af hvad jeg kan huske. Det er ubehageligt, da jeg føler jeg skælder mig ud og er bange for en kvinde vil kommentere på det. Hvordan fjerner jeg dem? Det er kun overalt på kuglerne og så på den ene side af pikken?

Svar:

Hej med dig.

Tak for dit spørgsmål. Jeg kan forstå du er generet af knopper på din pung og penis.
Sådan noget med hud og knopper er altid lidt svært uden at kunne se det. Så det er desværre svært for mig at sige med sikkerhed hvad det er og derfor også svært for mig at fortælle dig hvordan du får dem væk.
Så jeg vil anbefale dig at bestille en tid hos din læge der kan kigge på det og finde ud af hvad der skal gøres derfra.
Jeg håber du finder ud af hvad det er og finder ud af at få det væk.

med venlig hilsen

Morten

MortenSs billede
Morten fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål