Mærkeligt sæd

brevkassespørgsmål

Mærkeligt sæd

brevkassespørgsmål af
Dreng
13 år
Oprettet 1 år 4 måneder siden

Nogle gange kommer der nogle små grønne ting i mit sæd, er det normalt?

Svar:

Hej og mange tak for dit gode spørgsmål :-)

Som udgangspunkt skal du ikke være bekymret. Men jeg står tilbage og er lidt nysgerrig på hvad det "grønne" er, som der kommer ud med dit sæd. Er det hver gang du har udløsning, at det kommer ud? Har du smerter ved udløsning? Har det en grim lugt? Har du feber?
Der kan være mange årsager til, at sæden kan have en anderledes farve, og her er det af afgørende betydning, at man får en god indsigt i andre faktorer.
Det kan fx være pga kostændringer, medicin og så videre.
Jeg vil bestemt anbefale, at du kontakter din egen læge, og får det nærmere undersøgt, da årsagerne kan være mange.
I udgangspunktet skal du ikke være bekymret :-)

Mvh
Khaled, læge

Khaleds billede
Khaled fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål