Penoscrotal webbing

brevkassespørgsmål

Penoscrotal webbing

brevkassespørgsmål af
bb
17 år
Oprettet 2 år 1 uge siden

Okay, så jeg har den her komplikation, hvor noget af huden fra mine testikler går halvvejs op af undersiden af mit skaft. Jeg er ikke helt glad for det visuelt og det gør det også MEGET svært at putte kondomer på, da den ligesom ikke kan komme helt ned og derfor ruller lidt op igen. Der er ikke så meget information om det på nettet (dansk), så jeg er ikke sikker på hvor jeg skal starte, hvis jeg ønsker en operation, altså om jeg skal tage fat i en læge, urologist eller henvises til noget af en læge. Håber i kan hjælpe.

Svar:

Hej, og mange tak for dit gode spørgsmål :-)

Super godt spørgsmål!
Som udgangspunkt kan jeg høre dig sige, at det både er til gene for dig visuelt (altså udseende), men også funktionelt (svært ved at få kondom på). Jeg vil derfor i dette tilfælde, nok anbefale at du kontakter egen læge, som kan kigge nærmere på det, og såfremt det findes relevant, vil din egen læge henvise dig til en urolog.
Det er ikke noget du skal være bekymret for, og der findes god behandling for dette :-)

Mvh,

Khaled, Læge

Khaleds billede
Khaled fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål