Lugten af tunsalat

brevkassespørgsmål

Lugten af tunsalat

brevkassespørgsmål af
tunpigen
14 år
Oprettet 2 år 1 måned siden

Hej det lugter af tunsalat nede mellem mine ben er det normalt?? Synes det lugter meget grimt, jeg hader bare fisk og vil høre om man ikke kan få lugten væk Knus fra tunpigen

Svar:

Hej tunpige,

Når det lugter af fisk mellem benene er det et tegn på, at noget ikke er som det skal være. Lugten af fisk kommer som oftest af, at man har fået betændelse i skeden. Den slags skal behandles. Du er altså nødt til at tage et smut forbi din læge og få ham/hende til at kigge på det. Lægen kan så udskrive noget passende medicin eller anden behandling til dig.

Lugten kan være rigtig generende, men heldigvis kan det nemt behandles, hvis bare du følger lægens anvisninger. Så det er bare om at komme til lægen så hurtigt som muligt.

Mange hilsner,

Siv

Sivs billede
Siv fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål