Lodret stiv pik
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Hvis ens pik går lodret op i luften mod navlen. Går det så væk hen af tiden eller forbliver det sådan? + hvis det forbliver der. Kan det så fjernes

Svar:
Hey Anonym
Som udgangspunkt er der ikke noget unaturligt i at pikken piger op mod navlen, når de er stiv. Pikke har alle mulige forskellige størrelser, former og retninger når de er stive.
Din pik og fin krop kan udvikle sig helt indtil du er i begyndelsen af tyverne, så måske vil der ændre sig. Måske vil det ikke.
Hvis det ikke ændrer sig kan man i nogle tilfælde godt gøre noget, hvis pikkens vinkel eller bøjning betyder at man ikke kan have sex, uden smerter eller andre problemer.
Det du beskriver lyder altså helt normalt, og vil derfor heller ikke være noget man vil gøre noget ved.
Mange hilsner Lasse