opdrigtet person
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
hej jeg er 15 årig pige. jeg har lavet opdigtet en falsk drenge person. hvor jeg skriver med folk som tror jeg er en dreng. jeg har en flirt med en pige hun tror jeg er ham drengen og hun er stærke følser for mig og omvent har jeg følser for hende. men kan ik fortælle hende jeg er en pige for vil ikke ødelægge noget.

Svar:
Hej med dig
Tak for din historie. Med internettet og sociale medier har vi alle sammen mulighed for at lege med forskellige identiteter. Det er meget naturligt, og jeg kan godt forstå at du gerne vil prøve dig selv af på den måde. Jeg synes dog ikke, du er helt fair overfor den person som har fået følelser for dig.
At blive narret er en meget sårbar følelse. Jeg synes du skal fortælle ærligt om dine egne følelser og hvorfor du egentlig skrev at du var en dreng. Måske viser det sig at din ærlighed vil give dig en rigtig god ven i stedet?
vh Jonas