mobning på boyfriend.dk

brevkassespørgsmål

mobning på boyfriend.dk

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år

Hej jeg er 15 år. har vist siden jeg var 12. at jeg var bøsse. siden jeg var 13. har jeg gerne villet ind på bf.dk for at møde andre som mig.

nu blev jeg enlig gammel nok. og fuck man. der er 2 personer derinde. der konstant går i sån en paranoia der handler om at udse sig nogle de kan gå efter.

og straks bliver man overfaldet og jagtet vildt. boyfriend teamet sletter så ens profil, jeg oprettede en ny problemet forsatte. de slettede mig igen.

nu viser det sig de 2 der mobber. er venner med boyfriend teamet. og bf teamet syns det lettere at slette offeret end at konfonter deres venner med problemet.

siden støtter altså direkte mobing. se på trustpilot.dk der er mange med samme oplevelser. ikke kun mig. siden burde lukkes i DK og dem der har den. burde ikke have lov at drive virksomhed i DK.

Svar:

Hej med dig

Tak for dit indlæg. Mobning og chikane på nettet er bestemt ikke ok. Jeg kan godt se på Trustpilot, at flere oplever problemer i samme stil. Det er bestemt ærgerligt, når stedet nu er så attraktivt at bruge som homoseksuel.
Jeg vil anbefale at du opretter en ny profil; men denne gang skal du tage screenshots, når du oplever mobningen, og notere dig tidspunkter og brugernavn på de personer, der generer dig.

Private hjemmesider kan slette og blokere de mennesker de har lyst til; men det er mindre sandsynligt at de sletter dig, hvis du har håndfaste beviser på, at du er uskyldig.
Hvis du fortsat får slettet din profil, selvom du er uskyldig, kan du skrive herind igen. Så kan jeg prøve at kontakte siden.

Mvh Jonas

jonass billede
Jonas fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål