Sygelig stress over IOS8
brevkassespørgsmål af
Anonym
19 år
Skal jeg opdatere, skal jeg ikke?
mister jeg alle data?
Hvad sker der med min ipad?
jeg vil bare kører ios6 og ikke bekrymre mig, men på den anden side må min ipad ikke dø eller blive langsom, og det gør den vel hvis jeg ikke opdatere?!
jeg kan ikke klare dEt. Jeg ved godt det lyder skørt, men jeg får stress over det! Hjælp!!!!!!

Svar:
Hej med dig
Ro på! :-)
Du mister ikke alle data. Hvis man mistede alle data, når man opdaterede, så var der ingen der gad IOS generelt.
Hvis du er helt paranoid, så kan du installere Dropbox på dine enheder og lave backups af dine vigtigste filer.
Opdateringer af systemet er en vigtig forudsætning for at køre nye programmer og undgå sikkerhedshuller osv. Og ja, et gammelt system er væsentligt langsommere end et opdateret.
Tag en dyb indånding og kør en opdatering. Jeg tror ikke du vil opleve det som en katastrofe. Tværtimod :-)
Mvh Jonas