Spørgsmål
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
He. Jeg er komme til at adde en persons snap mens jeg var liderlig... Jeg fandt ham under en pornhub video, og tilføjede hanS snap. Jeg slettede ham så mega hurtigt fordi at jeg ligesom ikke kendte ham, og jeg skammede mig sygt meget. jeg blokerede ham så, men jeg kunne stadig se ham som ven, så jeg raporterede ham. Jeg havde jo ikke rigtig noget at raportere ham for men jeg blev så skræmt. Han er så blevet slettet som min ven nu, men Jeg er bange for ham er en eller anden form for hacker. Ikke at der er særlig stor chance for det men jeg er bare virkelig bange. Hvad tror i?

Svar:
Hej med dig.
Ud fra det du skriver, så forstår jeg din frygt for, at han kunne være en hacker, fordi han blev ved med at stå som din ven, selvom du både har slettet og blokeret ham. Jeg kan godt forstå, at du synes det er mærkeligt, for han burde også forsvinde, når du sletter ham, og når du blokerer ham. Jeg tror dog ikke, at han er en form for hacker ud fra det, du skriver. Jeg tænker, om du fortsat har kunnet set ham som ven, fordi han har tilføjet dig som ven? Det kan du nemlig ikke fjerne. I så fald vil han stadig kunne ses på din snapchat, dog ikke under din venneliste, men under Tilføjet dig. Kunne det være der, du har set ham?  Selvom han har tilføjet dig som ven, så burde han ikke kunne kontakte dig, fordi du netop har blokeret ham. Du kan tjekke, om han stadig er blokeret nederst i dine indstillinger under "Blokeret"
Du skriver ikke, om I har været i kontakt efter du har addet ham? Men jeg antager, at det ikke har været tilfældet, og i så fald så tror jeg ikke, at du skal være bekymret for, om han vil dig noget.
Jeg håber, at det var svar på dit spørgsmål.
Mange hilsner Pernille