PCSpeedUP
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Hejsa!
Jeg har lige hentet et webcam program der hedder ManyCam. Med da jeg installerede dette,
instalerrede jeg åbenbart et andet program med, som hedder PCSpeedUP.
Og dette program gider jeg egentlig ikke have. Jeg gider heller ikke have ManyCam..
Men jeg ved ikke hvordan jeg skal gøre.. Har altid været dårlig til computere..
Jeg har prøvet at se i Papirskurven, men det kan jeg ikke helt finde ud af..
Kan du hjælpe?(:
På forhånd tak :P

Svar:
Hejsa
Tak for dit spørgsmål. Det er ret nemt at fjerne uønskede programmer fra din computer.
Jeg gætter på at du har Windows på computeren. Alternativt kan du prøve at google eksempelvis "afinstaller program på en mac"
I windows: Åbn Programmer og funktioner ved at klikke på knappen Start nede i venstre hjørne. Klik på Kontrolpanel, klik på Programmer og derefter klik på Programmer og funktioner.
Vælg et program, og klik derefter på Fjern.
Hvis du gerne vil rydde op i programmer generelt og sortere i de programmer der starter op med computeren, kan du hente programmet Ccleaner, som er gratis. Det program kan rydde op i din internethistorik, afinstallere programmer og meget meget mere.
God vind med projektet :-)
Mvh Jonas