Facebook

brevkassespørgsmål

Facebook

brevkassespørgsmål af
Anonym
23 år
Oprettet 2 år 8 måneder siden

Hej

har lige et par spørgesmål:

når man blokere en person på Facebook fremgår man så stadig af denne persons venneliste?

når man blokere en person på Facebook blokere man så også personen på messenger?

Svar:

Hejsa.

Når man blokerer en person på Facebook, så er man ikke længere venner, dvs. man fremgår ikke af personens venneliste, ligesom vedkommende heller ikke fremgår af ens egen venneliste.

Ud fra det jeg kan læse mig til, så gælder en blokering på Facebook også på Messenger. Når man blokerer en person på Messenger kan hverken en selv eller den, man blokerer, skrive til hinanden. Hvis man har blokeret en person og fortryder, er man nødt til at sende en venneanmodning igen. Medmindre man ikke er venner på Facebook, men kun har skrevet på Messenger, og herfra blokeret en person, så kan man fjerne blokeringen på Messenger under ens Privatindstillinger.

Jeg håber, at du kan bruge mit svar.

Mange hilsner Pernille

PernilleBs billede
Pernille fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål