Safari
brevkassespørgsmål af
Anonym
18 år
Hej :) Jeg ved ikke om du har en Iphone, men når man går under indstillinger -- Safari - Avanceret(nederst) også er der noget der hedder websitedata. Kan man fjerne det helt, så websider ikke bliver gemt :-)

Svar:
Hejsa :-)
Jeg har ikke en Iphone, så jeg har tilladt mig at lade vores IT-kyndige webdesigner, Michael svare dig:
Ja man kan slette sin "historie" og "ryd cookies og data" under Indstillinger -> Safari Hvis man gerne vil være helt annonym og ikke efterlade spor på iPhonen, kan man slå "Privat browser" til og vælge "aldrig" under accepter cookies. Disse indstillinger findes også under Indstillinger -> Safari. Se engelsk beskrivelse her Alternativt skal du indstallere Google Chrome, hvor det er nemt kan åben en "Ny inkognitofane" som sikre annonymitet og ikke efterlader spor på iPhonen. Håber det var fyldestgørende :) God dag til dig!Mvh Jonas/Michael