Lille tissemand
brevkassespørgsmål af
Ukendt
14 år
hej jeg er en dreng på 14 år og min tissemand er cirka 9 cm når den er slap men når den bliver stiv er den 16 er der noget jeg kan gøre for at min tissemand hurtigere kan blive stor? føler den har været lige stor i de sidste par år det er kun når den er stiv den blir større kan i hjælpe ville gerne have den skal blive større. pleaseee!

Svar:
Kære dig,
Først og fremmest, du er ikke den eneste dreng, der tænker meget over størrelsen, det er helt normalt. Derudover er størrelsen på din pik helt normal også. Der er ikke noget man kan gøre for at gøre den større. Den er som den er, og det bedste du kan gøre for dig selv er at lære at elske den, som den er. Det er i sidste ende ret ligegyldigt, hvad størrelse man har, det har ikke nogen betydning for ens mandighed eller for eksempel i seksuelle sammenhænge. Din pik kommer nok til at gro resten af teenageårene, så ro på. Den er helt normal og god lige som den er!
Kærlig hilsen
Sophie