Lesbisk eller?
brevkassespørgsmål af
Ano
13 år
kære cyberhus
Jeg har længe gået og tænkt på om jeg er lesbisk? Jeg vil ikke have noget imod hvis jeg er, og tror på en måde også at jeg. Jeg har drømt om at jeg havde sex med en pige, og det var ikke hvilken som helst, det var en fra min klasse. Hun er en mega stor røv, jeg kigger heletiden, wow. Og jeg må indrømme at jeg også tit tager på den og squeezer den. Der har også været nogle gang hvor jeg har på en måde har taget hende bagfra, hvis i forstår. Der har også været en episode, hvor hun bare lå i g-streng og jeg gjorde også, og så lå hun med sin røv fremme og jeg så lå med min fisse ind mod hendes røv fordi jeg var liderlig. Hun røre dig også meget tit ved mine bryster Hvilket jeg godt kan lide. Det er ikke fordi jeg som sådan er forelsket i hende, men jeg tror bare at jeg er tiltrukket til piger.
Tror i også det? For hsr intet imod at være lesbisk eller bi
Tak på forhånd

Svar:
Kære dig,
Jeg synes, det er fedt, at du tænker over din seksualitet og er åben omkring den. Jeg kan godt forstå, du har lyst til at kunne sætte et label på, det kan være rart og hjælpe én med at forså og definere sig selv. Jeg må sige med det samme, at jeg ikke kan fortælle dig, hvad din seksualitet er. Det ved du kun selv, og det kan andre ikke dømme for dig. Der er mange måder at forstå sin seksualitet på, for nogle er det vigtigt med labels, mens andre er okay med det synspunkt, at seksualitet kan ændre sig gennem hele livet. Personligt, tror jeg selv nok også mest på den sidste. Vi ved aldrig, hvem vi bliver tiltrukket af i fremtiden. Nogle tiltrækkes mere af kroppe, mens andre tiltrækkes mere af personlighed. Der er ikke noget rigtigt eller forkert, og det kan sagtens være du tænder på piger generelt, men det kan også være du tænder på denne pige specifikt. Det må du gøre dig nogle flere tanker om og holde lidt øje med andre piger, om de får dig til at føle lige sådan! :) Der er intet i vejen for at være åben og prøve nogle forskellige ting af, bare husk at mærk efter i dig selv.
Du kan læse meget mere om seksualitet og sex her, og så ønsker jeg dig held og lykke!
Sophie