Bryster

brevkassespørgsmål

Bryster

brevkassespørgsmål af
Ano
13 år
Oprettet 3 år 9 måneder siden

Hej cyberhus - på Forhånd, tak for din/jeres  tid:)

jeg har længe tænkt over hvornår jeg skal starte med at gå med bh? Mine bryster er rimelig store, de hopper når jeg løber og andre ting. Der er flere der ligger mærke til at de er store, eller folk kigger meget på dem. Jeg ved bare ikke hvornår det er man skal starte? Altså hvor store skal ens bryster være?

hilsen mig

Svar:

Kære dig,

Tak for dit super gode spørgsmål. Jeg kan godt forstå, at du er lidt i tvivl om, hvornår man mon skal starte med at gå med bh. Jeg kan svare temmelig simpelt: lige når man har lyst. Der er ikke en bestemt størrelse, form eller andet der skal til for, at man kan gå med en bh. Det handler allermest om, hvad du er tilpas med, og hvordan du har det med det. En bh giver noget støtte og aflaster også ryggen lidt, hvis man har meget store bryster, og så holder den selvfølgelig brysterne på plads. Nogen kan godt lide et helt naturligt look, hvor brysterne får lov til at være frie under ens tøj, og andre kan godt lide at brysterne er holdt på plads. Du skriver, at dine bryster hopper, når du løber, og du kan overveje, om du måske bare skal starte med en sportsbh, hvis du stadig er lidt i tvivl om, om en almindelig bh er noget for dig endnu. Hvis du er klar til en almindelig bh, som du kan bruge hver dag, vil jeg klart anbefale dig at gå ned i en undertøjsforretning, evt. sammen med en god veninde eller måske din mor, og så få målt din størrelse (de måler uden på ens bluse). En bh sidder på i mange timer og skal gerne være rar at have på og give den rette støtte.

Når man begynder at udvikle bryster, uanset om de er store eller små, kan man godt opleve at få mange blikke, og det kan både være lidt fedt, men det kan også være super ubehageligt, hvis det er en opmærksomhed, man ikke har bedt om eller ønsker. Desværre bestemmer man ikke selv hvordan ens bryster ser ud, men man har altid lov til at sige, at man ikke har lyst til at folk skal kigge på dem. Så hvis du oplever, at der er nogen der kigger, og du ikke vil have det, så bed dem om at stoppe.

Jeg håber, at du kan bruge mit svar.

De bedste hilsner,

Jeanette

Jeanettes billede
Jeanette fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål