Kønsdele passer perfekt sammen?

brevkassespørgsmål

Kønsdele passer perfekt sammen?

brevkassespørgsmål af
Sophia
16 år
Oprettet 2 år 6 måneder siden

Jeg har ikke brug for at have en kæreste. Jeg vil helst være fri nogen år endnu og jeg har svært ved at tage de veninder seriøst som har fundet den eneste ene og to uger senere har de en ny ... Men jeg har selvfølgelig også behov og heldigvis har jeg en del drengevenner som gerne vil ligge med mig. De er supersøde allesammen og det er gode oplevelser men der alligevel en som jeg synes jeg passer perfekt med seksuelt. Det er som om vores kønsdele passer fuldstændig sammen. Han siger det samme, Det er lissom at tage en handske på der passer fuldstændig perfekt, siger han. Min skede omslutter bare hans penis helt perfekt og vi finder straks vores samlejerytme og jeg kommer hver gang. Mine veninder griner af mig når jeg siger det - de siger at det er noget vrøvl for en skede tilpasser sig altid det der kommer ind, men jeg synes altså det er lissom puslespilsbrikker der passer fuldstændig sammen. Det betyder jo også noget at vi har god kemi. Men er det falsk eller rigtigt at nogen kønsorganer bare passer som fod i hos til hianden og andre ikke rigtig passer helt så godt? Vil være glad for et svar.

Svar:

Hej Sophia

Tak for dit brevkassespørgsmål. Det lyder dejligt for dig, at du er sammen med en, som du har det godt med, og som du kan lide at være sammen med.

Det er et rigtigt godt spørgsmål, du stiller. Det er sådan, at udseendet på ens kønsdele varierer meget både for mænd og kvinder. Penisser kan have forskellige længder, kurver, tykkelser - og skeder også kan variere i længden "op" (mellem 8-12 cm), farve, størrelse og så videre. Det kan derfor sagtens være, at du og din ven har kønsdele, som passer rigtigt godt sammen i både længde og størrelse, og at det kan være med til at gøre jeres samleje bedre. Samtidig kan man også sagtens få et samleje til at føles dejligt, hvis ens kønsdele ikke passer helt perfekt sammen, netop fordi skeden kan tilpasse sig en smule. Det kan også være, som du selv nævner, at det føles dejligt, fordi I har god kemi. Og det kan også være begge dele, der er på spil. Uanset hvad lyder det til, at det føles dejligt for jer begge - og det er måske det vigtigste.

Jeg håber, at du kan bruge mit svar. Hvis du har andre spørgsmål er du altid velkommen til at skrive igen eller komme forbi chatten.

De bedste hilsner
Marie

Nikitass billede
Marie fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål