Femigel

brevkassespørgsmål

Femigel

brevkassespørgsmål af
Ano pige
17 år
Oprettet 4 år 2 måneder siden

Jeg står og skal bruge femigel intimt, jeg ved bare ikke om det skal påføres oppe i skeden eller og der er uden på de indre kønslæber

Svar:

Kære dig,

Så vidt, jeg ved, så skal femigel kun bruges på de ydre dele. Skeden er selvrensende, og det er kun ved stærkere forstyrrelser, man behandler indefra - for eksempel ved nogle former for svamp og forandringer i pH-værdien, som behandles med vaginaltabletter.

Ofte står det beskrevet på produktet, hvor og hvordan det skal benyttes - ellers kan det være en mulighed at google produktet!

Jeg håber, du kan bruge mit svar.

Sophie

SophieBs billede
Sophie fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål