Konstante proppers ørerne

brevkassespørgsmål

Konstante proppers ørerne

brevkassespørgsmål af
Lærke
20 år
Oprettet 8 måneder 29 minutter siden

Hej, Jeg har haft propper i ørene de sidste par år. jeg har prøvet alt, har snakket med min egen læge og var kommet videre til en øre næse hals-læge. her skulle jeg prøve 4-5 forskellige næsesprays da deres gæt var at det var fordi de mente der var lidt tegn på næseprolypper. Disse næsesprays gjorde intet og de kunne ikke gøre andet for mig. Hvad gør jeg?

Svar:

Hej Lærke

Tak for dit spørgsmål. Det lyder meget frustrerende! Jeg synes, at du skal booke en tid hos en anden øre-næse-halslæge og blive set på igen.  Man kan booke tid uden en henvisning, så du kan google dig frem til en i nærheden af dig og kontakte dem direkte.

Hvis du ikke allerede har prøvet det, kan du også prøve at købe en "næseballon" på apoteket eller i matas. Den er et hjælpemiddel til at trykudligne og kan måske hjælpe.

Jeg håber, at du finder en løsning. Mvh Line

lineds billede
Line fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål