Knop på penis

brevkassespørgsmål

Knop på penis

brevkassespørgsmål af
Rasmus
15 år
Oprettet 5 år 8 måneder siden

Hej. Nede ved starten af min penis fik jeg for tre dage siden en lille rød bums. Dagen efter prikkede jeg den så, som man nu gør ved bumser. Efter det begyndte den at blive lidt større (1 cm) og der begyndte at komme rødlig, gul væske i den. Den prikkede jeg så idag, og nu er det bare et hul. Hvad skal jeg gøre?

Svar:

Hej med dig.

Lyder helt fredeligt, man kan godt få røde knopper dernede - det er fx en hårrod/hårsæk eller i en svedkirtel. Så længe det ikke bliver mere rødt, varmt i området eller buler op. Hold fingrene væk og vask med fx hibiscrub som er en vask med lidt desinficerende i. Det kan du købe på apoteket.

Vh

LærkeTAs billede
Lærke har svaret på dette spørgsmål