Kan mine forældre godt se min e-mail og adgangskode hvis jeg logger ind på pornhub
brevkassespørgsmål af
14 år
Kan mine forældre godt se min e-mail og adgangskode hvis jeg logger ind på pornhub. Eller andre sex Sider Hjælp pliz

Svar:
Hej du,
Nej, det kan de ikke.
Hvis de skal kunne se at du er logget ind, så skal det være fordi, enten:
A) Du glemmer at logge ud, og de selv går ind på Pornhub fra din computer.
B) Du beder Windows om at gemme login-informationer (du bliver spurgt første gang du taster dem ind), og Windows så auto-udfylder informationerne hvis de selv går ind på Pornhub fra din computer
C) De sidder og overvåger jeres ind/ud-trafik fra routeren (det gør de ikke - medmindre de er totalt paranoide hackere)
D) De på en eller anden måde overvåger din computer (Nok næppe).
Du kan sørge for at have lidt ekstra privatliv hvis du bruger Incognito browseren; den får du frem på Ctrl + Shift + N - alt du skriver, søger på, taster ind, i den browser, bliver slettet fra din historik, så snart du lukker den igen.
Jeg håber det hjalp :)
//Christian