Kan man få sin meget gammel profil tilbage?
brevkassespørgsmål af
?
15 år
Hej jeg vil godt vide om jeg kan få min meget gammel profil tilbage for tik tok og hvis man kan så håber jeg at i vil hjælpe mig hav en god dag🫶🏽

Svar:
Hej med dig.
Vi yder ikke support for TikTok, så vi kan desværre ikke hjælpe dig med at få din gamle profil tilbage. Men du kan prøve at kigge i deres support center og se, om der er nogle informationer der, som kan hjælpe dig: https://support.tiktok.com/en. Hvis profilen er helt slettet, tvivler jeg på, at du kan få den tilbage. Hvis kontoen er deaktiveret, kan den åbnes igen ved at logge på. Hvis du ikke kan huske adgangskoden til din konto, kan du få tilsendt en ny ved at skrive dit email eller telefonnummer.
Jeg håber, du finder ud af det.
Mange hilsner Pernille