Kan jeg tilfredsstille kvinder

brevkassespørgsmål

Kan jeg tilfredsstille kvinder

brevkassespørgsmål af
Anonym
17 år
Oprettet 3 år 4 måneder siden

Jeg er en dreng på 17 år, som lige har fået en kæreste. Hun er klar på at tage den hele vejen, men jeg er simpelthen for nervøs. Min penis er nemlig kun 13.5-14 cm lang og 13-14 cm i omkreds i erigeret tilstand. Er det nok til at tilfredstille en kvinde?

Svar:

Hey Anonym

Stort tillykke med din nye kæreste.

Den bekymring du har, om din penis, er du bestemt ikke alene om at have. Men jeg kan garantere dig at din pik sagtens kan tilfredsstille din kæreste.

Husk at din kæreste ikke er blevet kæreste med din pik. Hun er blevet kæreste med dig, og hvis hun har lyst til sex så er det HELE dig hun har lyst til sex med, og i det regnestykke er størrelsen på din pik faktisk ikke så vigtig.

Hvis du er klar til at have sex, så er din pik det også. Den har en helt almindelig størrelse, og den er lige som den skal være.

De fleste, drenge bekymrer sig om det. Det er helt naturligt, men meget få har egentlig grund til det. Her vil jeg igen sige, at din penis er helt og aldeles normal, og lige som den skal være.

Bedste hilsner Lasse

Lasses billede
Lasse fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål