Hvor ofte onanere drenge?
brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
Hejsa,
Jeg har på det sidste gået og tænkt over, hvor ofte drenge på omkring 17-års alderen, onanere? Ved dog godt, at det er meget individuelt.

Svar:
Hey Anonym
Godt spørgsmål, og som du siger, så har du allerede selv givet det meste af svaret. For der er bare stor forskel.
De fleste drenge omkring de 17 år onanerer. Du kan helt sikekrt også finde nogen der ikke gør, men langt de fleste gør. Nogle onanerer hver eneste dag. Af dem der gør det hver dag vil der være nogle der gør det flere gange om dagen. Her i Cyberhus er det ofte nogle der skriver at de gør det måske 2, 3 eller 5 gange om dagen.
Andre onanerer hver anden dag, nogle måske kun en eller et par gange om ugen, og der vil helt sikkert også være nogen der gør det endnu sjældnere.
Hvis jeg skal forsøge at være lidt mere præcis, så vil jeg sige at der nok vil være en tendens til at de fleste onanerer lidt mindre jo ældre de bliver. Som 15-18 årig, er nok den periode, hvor mange onanerer ret meget.
Håber det gav dig lidt, selvom det ikke kunne blive særligt præcist.
Mange hilsner
Lasse