Kan ikke give blowjob
brevkassespørgsmål af
Emily
15 år
Jeg har virkelig svært ved at få noget i munden som ikke er mad. Det er et mareridt for mig og komme til tandlæge for jeg får opkastningsfornemmelser så snart hu n stikker et instrument ind i munden på mig.. Det kan faktisk også ske når jeg skal børste tænder. Ja bare puste en ballon op kan jeg ikke. Virkelig nederen. Jeg har verdens sødeste kæreste og der er ikke noget jeg hellere ville end give ham et blowjob men jeg tør simpelthen ikke for bange for jeg får brækfornemmelser og så tror han bare det er ham der noget i vejen med. Han gør alt for mig. Han giver mig oral og han slikker mig endda i røven selv om jeg ville synes det måtte være lidt klamt for ham men det er sygt dejligt for mig. Jeg er bare så ked af jeg ikke kan gøre gengæld. Skal jeg prøve alligevel med blowjob eller hvad tænker I?

Svar:
Hej Emily
Det er en svær situation, du står i. Din brækrefleks, som du ikke er herre over, spænder ben for dig i dit forhold - og det må være frustrerende. For jeg kan godt forstå, hvis du har et ønske om at kunne gøre gengæld overfor din kæreste, som er så sød at gøre alt for dig, lyder det til.
Du skriver, om du bare skal prøve at give ham et blowjob alligevel, eller om du skal gøre noget andet. Det første, jeg kommer til at tænke på, er, om det kunne være en mulighed at tale med din kæreste om det? At du gerne vil kunne give ham et blowjob, men at du er bekymret for at få brækfornemmelser, og at han tror, det handler om ham? Det tror jeg, at han vil være meget forstående overfor. Og hvis du så vil give ham et blowjob, og han på forhånd ved, at brækfornemmelserne ikke handler om ham, så er det måske slet ikke noget problem?
Nogle mennesker har fra naturens side en meget fremtrædende brækrefleks, mens andre ikke rigtigt har nogen. Så det er ikke sikkert, at det er noget, du faktisk kan gøre noget ved. Når det så er sagt, er der nogle mennesker, som mener, at man godt kan træne brækrefleksen væk - eller i hvert fald gøre den mindre fremtrædende. Man skal simpelthen bare øve sig i at slappe af, mens man stikker ting ind i svælget for at udløse brækrefleksen. Jo mere man så øver sig, jo længere skulle man så kunne få tingene ind, inden brækrefleksen bliver udløst. Jeg ved ikke, om det rent faktisk fungerer, men måske er det et skud værd?
Hvis det så ikke virker, kan det være, at I sammen kan finde ud af, om der er andre ting, du kan gøre i stedet for at give ham et blowjob? Eller måske er det nok, hvis du blot slikker eller kun har lidt af ham i munden? Det kan I prøve at tale med hinanden om.
Jeg håber, at du har fået svar på det, du ønskede. Hvis ikke - eller hvis du har andre spørgsmål - er du velkommen til at skrive herind igen.
De bedste hilsner
Marie