Kan han også lide mig?

brevkassespørgsmål

Kan han også lide mig?

brevkassespørgsmål af
M
16 år
Oprettet 3 år 4 måneder siden

Hejsa Cyberhus...

jeg er enormt forvirret på den her dreng jeg går på efterskole med.  Jeg føler selv der er et eller andet mellem os , og vi opsøger ret tit hinanden, og snakker virkelig godt. Nogen gange kan vi også snakke lidt deksuelt på den der joke måde, men er i tvivl om  det fsktisk er en joke måde. Kan virkelig godt lide ham, og har haft lyst i lidt tid at fortælle ham det, og kan mærke jrg bliver jaloux når jrg ser ham med andre ehe...

hvad skal jeg gøre :/

hvad i alverden skal jeg stille op?

Svar:

Kære M

Selvom at det er dejligt, at du har mødt én, som du godt kan lide, og hvor du egentlig også føler, at han måske også kan lide dig, så kan jeg virkelig også godt forstå, at du er forvirret. Det er som om, at man bliver usikker på alting, når man begynder at kunne mærke sommerfuglene i maven, og pludselig ved man hverken, hvad der er op, og hvad der er ned. Det lyder dog til, at I i hvert fald flirter lidt med hinanden, og derfor tænker jeg slet ikke, at det er nogen dårlig idé at prøve at fortælle ham, at du godt kan lide ham.

Hvis du synes, at det er lidt skræmmende, så tænker jeg, at det er godt at huske på, at det slet ikke behøver at være den helt store kærlighedserklæring, for det er stadig nyt mellem jer.  I stedet tænker jeg, at du kan sige, at du synes, at han er sød, eller at du nyder at bruge tid med ham, eller måske invitere ham til at lave et eller andet? Se en film eller gå en tur eller tage et sted hen måske? Du kan også fortælle ham, at du godt kan lide ham, og at du godt kunne tænke dig at tilbringe endnu mere tid med ham. Det er måske lidt mere fremme i skoene, men jeg tænker stadig ikke, at det er for voldsomt eller noget, som han vil blive andet end smigret over at høre.

Jeg kan godt se, at mit svar måske ikke indeholder så meget nyt i forhold til din situation, men det er fordi, jeg synes, at du selv har fundet den bedste løsning allerede, når du overvejer at fortælle ham, at du godt kan lide ham. Det håber jeg, at du vil gøre, og så håber jeg, at det kommer til at gå rigtig godt med jer to! Mega meget held og lykke med det!

De bedste hilsner

Dagmar

Dagmars billede
Dagmar fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål