Hygge med min ven
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Hej jeg er en dreng på 13 år i næste wekkend skal jeg sove sammen med min ven jeg har bare det problem at jeg godt kunne tænke mig at prøve at onanere med ham har i nogle gode råd til hvordan jeg skal sige det til ham.

Svar:
Hey Anonym
Det er et rigtig godt spørgsmål du stiller, for det kan jo godt være lidt akavet at skulle spørge om.
Jeg vil godt starte med at sige, at det selvfølgelig er helt naturligt at onanere. Nogle prøver også at onanere med andre, men det er langt fra alle der har lyst til at prøve. Derfor er det selvfølgelig også vigtigt at være forberedt på at din ven, måske slet ikke har lyst.
En mulighed kunne være at du bare spørger ham direkte. Fordelen ved at være direkte er at man kan få et direkte svar, så der ikke er så meget tvivl. Udfordringen ved at spørge direkte kan være at det godt kan virke lidt voldsomt, at blive spurgt om noget der er så privat, og hvis han slet ikke har samme tanker og slet ikke har lyst, kan det måske godt blive lidt akavet mellem jer bagefter?
En anden mulighed kunne være at spørge ham, hvad han tænker om at onanere sammen med andre? Du kunne jo spørge om han har prøvet det, eller om han kender nogen der har, og så spørge hvad han tænker om det? Måske kunne du fortælle at du har hørt om andre der gør det og at du er blevet lidt nysgerrig på det. På den måde spørger du ikke direkte, men I får alligevel snakket om hvad I hver især tænker om det. Og så kan du måske få en bedre idé om det er noget han kunne have lyst til.
Mange hilsner
Lasse