jeg vil godt bolle men jeg er kun 12

brevkassespørgsmål

jeg vil godt bolle men jeg er kun 12

brevkassespørgsmål af
noah
12 år
Oprettet 5 år 5 måneder siden

havd skal man gør hvis man er 12 år og vil bolle har en kæreste hun vil godt have min pik inde i muden må vi godt det og jeg putter den i i pattere og i skiden men har set min pik men min pik er kun 10 cm

Svar:

Kære dig,

Det er rigtig godt, du skriver. Du stiller nogle spørgsmål, som jeg tror, mange på din alder også tænker over.

I Danmark er den seksuelle lavalder 15 år. Det betyder, at det teknisk set er ulovligt for nogen over 15 år at have sex med nogen under 15 år. Du skriver ikke, hvor gammel, din kæreste er, så jeg kan ikke fortælle dig, hvad I lovligt set må og ikke må. Hvis hun også er under 15 år, så er der ikke noget ulovligt ved at have sex med hinanden. Men sex er en stor ting, og det er utrolig vigtigt, at man føler sig klar og tryg, når man begynder at have sex. Ofte kan det være godt at vente lidt, så man er sikker på, at man er klar. Det lyder som om, du har en kæreste, du er glad for, og derfor kan jeg også sagtens forstå, du har lyst til at have sex med hende. Sex er spændende og rart at have med en, man holder af. Som jeg skrev før, er det super vigtigt,  at man begge føler sig klar og passer på hinanden. Det er også utrolig vigtigt, at man passer på hinanden ved at bruge kondom. Både for at undgå at blive gravid, men også for at undgå sygdomme.

Du skriver til sidst, at din pik er 10 cm, og jeg fornemmer, at du er lidt nervøs for, om den har den "rigtige" størrelse. Der er ikke nogen rigtig og forkert størrelse, og det er ikke nødvendigvis bedre, jo større den er. Sex er meget mere end bare penetration (altså pikken i skeden). For eksempel er det meget få piger, der kan få orgasme - altså komme - bare af det - hvor de fleste drenge nemlig får orgasme af det. Så sex handler også meget om at røre ved hinanden og snakke om, hvad der føles rart andre steder på kroppen end i pikken. Du er stadig ung, og din pik vokser sikkert lidt endnu, så tænk du ikke mere på det! :)

Jeg håber, du kan bruge mit svar!

Sophie

SophieBs billede
Sophie fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål