Jeg kan ikke sperme

brevkassespørgsmål

Jeg kan ikke sperme

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Oprettet 4 år 1 uge siden

Hej cyperhus

jeg har en ven der ikke er så glad for st snakke om ting, derfor gør jeg dette for ham. Han har noglegange problemer med at sperme når han ornanere. Han vil jo helst gerne sperme inden han er færdig, hvad er der galt

Svar:

Hej med dig!

Hvor er det sødt af dig at skrive ind på vegne af din ven. Der er mange, som synes, at det kan være pinligt at tale om de her ting, men hvis det er, så kan du fortælle din ven, at vores brevkasse og chat begge er anonyme, så hvis han en anden gang har spørgsmål, så er han altid velkommen til at kigge forbi. Ingen af vores rådgivere vil vide hvem, han er, og det kan måske gøre det lidt lettere.

Det er svært at sige, hvorfor han ikke har spermet, specielt når man ikke kender hele situationen, men jeg tænker, at det f.eks. kan handle om, at han måske fokuserer for meget på at få en udløsning. Hvis man bliver for stresset eller presset, så kan man opleve, at det er svært at få udløsning eller stiv pik. Det kan han læse lidt mere om her, hvis det er. Ellers så tænker jeg også, om det kan handle om, at der måske ikke kommer så meget sæd, og at han derfor ikke lægger mærke til det? I det første stykke tid efter at man er begyndt af få sædudløsning, så producerer kroppen ikke særlig meget sæd, fordi systemet ligesom skal igang, og hvis man så samtidig onanerer meget, så kan den mængde sæd, som udløses måske være så lille, at han måske ikke lægger mærke til det?

Jeg håber, at mit svar kan hjælpe din ven lidt på vej, ellers er han som sagt velkommen til selv at kigge forbi, så er det måske lidt nemmere at få en snak om det.

De bedste hilsner

Amanda

Amandas billede
Amanda fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål